lauantai 14. kesäkuuta 2014

Peruskoulu suoritettu ja muita kuulumisia!

Kukkuluuruu :)
Tässä tylsyyksissäni tuli hieno idea että kerronpa heppajuttujen väliin vähän kuulumisia.

Tosiaan näin päättyi peruskoulu. Varsinkin nämä 3 vuotta meni Vaisaaressa hirmu nopeasti. Meidän luokka ei päässyt millekään luokkaretkelle, mutta pääsimme kuitenkin lopulta sentään muiden 9läisten kanssa lintsille :) Siellä sitten valaistuin ainakin sen verran, että ei ole ihan huvipuistot mua varten... kaverit meni vaikka mihin kieputtimiin ja raketteihin, minä tyydyin pitämään laukkuja ja katsomaan sivusta ihan suosiolla. Mutta wau.. uskaltauduin mäkin sentään siihen vanhaan puiseen vuoristorataan. Ei se niin paha ollut, vaikka se olikin eka kertani vuoristoradassa ja tuli kai hoettua "Mä kuolen x50".... hupsista :'''D Sain lintsiltä vielä tuliaisiksi flunssan, jipii.. ps. oon loistava kuski, ainakin törmäilyautoissa. Tervetuloa mun kyytiin kunhan saan ajokortin ;) :D

Sitten tulikin viimeinen päivä ja aika sanoa heipat tutulle koululle. Se mikä tuntui alussa niin jäätävän suurelta tuntui nyt yhtä tutulta kuin koti. Vaisaaresta suuntaan Raision lukioon. Pitkän harkinnan jälkeen päädyin tosiaan lukioon amiksen sijasta. Aika näyttää oliko aivan väärä valinta, sillä en ole mikään ahkerin lukija ja keskiarvo siinä seiskan liepeillä... noo sinne mut nyt kumminkin hyväksyttiin niin eikun nokka kohti uusia kärsimyksiä. No ei vaan.. olen tooooosi iloinen, että pääsin sinne!!! :)

Sitten vielä jtn kesäsuunnitelmista... hhmm
Taitaa mennä kesä mökillä ollen (jee... -_-) sekä ratsastustunneilla käyden. Ainiin, ja hoitoponejakin menen moikkaamaan normaaliin tapaan kerran tai pari viikossa :3 Näiden lisäksi vielä yksi mukava juttu jonka tässä muutama päivä sitten lisäsin kesäsuunnitelmiin.... nimittäin esteleiri Kuusikorven Hevostilalla! :D Mulla vaan on jokin suurempi himo ja innostus esteratsastukseen, ja kova halu kehittyä siinä, joten menin ja ilmoitin itseni mukaan leirille nro 8 :) Oon menossa ilman kaveria, mutta eiköhän sieltä saa vähintään yhtä paljon uusia ystäviä kuin viime vuonna yleisleiriltä.
Jännittää ihan hitokseen! ;)



Klara toivottaa kaikille kivaa kesää! <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti